Reklamácia a vrátenie

Reklamačný poriadok

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob, podmienky a postup pri riešení reklamácií
  2. Zákazník má právo na uplatnenie zodpovednosti Prevádzkovateľa za vadu Nájmu, a to v prípade, ak Box nemohol užívať pre účely skladovania preto, že Prevádzkovateľ si neplní svoje povinnosti zo Zmluvy. Práva zo zodpovednosti je Zákazník povinný si uplatniť bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní od ich vzniku. Práva zo zodpovednosti za vadu Nájmu, a teda reklamácie, sa uplatňujú u Prevádzkovateľa na jeho kontaktných údajoch zverejnených na webstránke www.grepo.sk. Prevádzkovateľ neposkytuje žiadnu záruku za akosť.
  3. Reklamačné konanie sa začína dňom doručenia oznámenia Zákazníka o uplatnení reklamácie Prevádzkovateľovi, v ktorom Zákazník pravdivo uvedie informácie o vadách, najmä presne popíše dôvody, pre ktoré nemôže užívať Box na účely skladovania a špecifikuje povinnosť, ktorú Prevádzkovateľ v tejto súvislosti porušil. V prípade existencie vady Nájmu, má Zákazník právo: 
  • a) na primeranú zľavu z Nájomného za obdobie, počas ktorého vada trvá alebo 
  • b) výmenu Boxu za Box s podobnými parametrami alebo 
  • c) odstúpiť od Zmluvy alebo
  • d) sa s Prevádzkovateľom dohodnúť na inom spôsobe vybavenia reklamácie.
  1. Prevádzkovateľ je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu, najneskôr do tridsať dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Zákazník je oprávnený na voľbu spôsobu vybavenia reklamácie podľa podmienok uvedených v ods. 3. a) až d) iba v prípade, ak je spotrebiteľom, pričom ak tak neučiní pri uplatnení reklamácie, je voľbu spôsobu vybavenia reklamácie oprávnený určiť Prevádzkovateľ podľa svojho uváženia. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako tridsať dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania vyplatením primeranej zľavy z Nájomného, výmenou Boxu, odstúpením od Zmluvy, uzavretím dohody o inom spôsobe vybavenia reklamácie alebo jej odôvodnené zamietnutie. Prevádzkovateľ o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do tridsať kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, a to zaslaním na e-mailovú adresu Zákazníka.
  2. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, Prevádzkovateľ doručí potvrdenie o uplatnení reklamácie Zákazníkovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Zákazník má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. O výsledku vybavenia reklamácie bude Prevádzkovateľ informovať Zákazníka bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie.

Formulár na odstúpenie od Zmluvy bez udania dôvodu

(Vyplňte a odošlite tento formulár, ak chcete odstúpiť od Zmluvy v zákonnej lehote 14 dní od uzatvorenia Zmluvy, následne Vás budeme kontaktovať)